Saturday, July 19, 2014

Saturday

419 scams

Ik hoop dat dit optijd bij je komt, Ik heb een reis gemaakt naar Derby, united kingdom en mijn baggage is gestolen met mijn internationale paspoort, credit kaart. De ambasadde is bereid me te helpen door me met een vligtuig mee te laten gaan zonder paspoort, ik moet alleen de vliegtuig ticket vooruit betallen en mijn hotel schulden, helaas voor mij kan ik niet bij mijn geld komen zonder credit kaart ik heb contact met mijn bank gehad en die kunnen op kort termijn niks voor mij betekenen, in deze onfortuinlijke situatie dacht ik om aan jou een lening te vragen die ik terug kan betalen zodra ik terug ben ik heb terwaarde aan 1450 Euro nodig ik moet echt nodig op de volgende vlucht als je het geld hebt stuur ´t dan via western union dat is de beste manier om geld naar me te sturen. Zeg´t maar als je me persoonlijke informatie nodig hebt (zoals me naam, adres etc.)
ik zie uit naar je antwoord

Met Vriendelijke Groet.

--

Geachte Mevr/Mijnh

Via deze e-mail wil ik u vragen of u mij kunt helpen aan winkelwagenmuntjes van uw bedrijf /instelling.

De portokosten wil ik graag vergoeden.

Alvast heel hartelijk bedankt.



CH.Roumans

Tulpenstraat 15

6214 te Maastricht

0 comments: