Monday, August 26, 2013

Monday

419 scams

Stephen Swanton
Global Head of Equity Research
London Regional Office
UBS Investment Bank in Londen.
1 Fins-begraaf Avenue, Londen EC2M 2PP

Groeten mijn lieve vriend,

Hoe gaat het? Ik zoek uw toestemming voor een bedrijf. Deze brief is een zakelijk voorstel. Mijn naam is Stephen Swanton Global Head of Equity Research UBS Investment Bank London Branch.

Ik besloot een vertrouwelijke samenwerking met u in de uitvoering van de deal hier beschreven voor onze beide wederzijds voordeel te zoeken. Tijdens de financiële controle van de rekeningen in mijn bank, ontdekte ik een opgeëiste bedrag van £ 15, 000, 000.00 Great British Pounds Sterling (vijftien miljoen Great British Pounds) in een account die behoort tot een van onze late buitenlandse klanten (Late Mr Hock molenaar) een zakenman die helaas verloor zijn leven bij een vliegtuigongeluk.

Na het doorlopen van zijn persoonsdossier in mijn bank ontdekte ik dat hij stierf zonder enige specifieke erfgenaam van deze fondsen. Ik zoek uw toestemming om u te presenteren als de nabestaanden aan de overledene, zodat het geld op deze rekening zal worden vrijgegeven aan u als begunstigde, zal deze worden gedeeld tussen u en mij in de volgende percentages: 65% voor mij en 35 % voor u respectievelijk.

Ik heb je contact uit een betrouwbare bron in uw land Zakelijk contact en ik geloof dat ik je kan vertrouwen in deze bedrijven. Alle Ik verzoek is uw uiterste best loyale samenwerking en het vertrouwen om deze transactie succesvol af te ronden. Ik heb zorgvuldig uitgewerkte de modaliteiten voor de uitvoering van deze transactie onder een legitieme regeling om u te beschermen tegen eventuele schending van de wet, zowel in uw land en hier in Engeland toen het fonds wordt overgemaakt op uw bankrekening. Bij uw aandacht en acceptatie van dit aanbod stuur mij de onderstaande informatie zodat ik uw gegevens kan uploaden in mijn Banken databank waardoor u de officiële nabestaanden / erfgenaam begunstigde van het fonds. Ik zal u over hoe om te gaan met UBS Investment Bank voor de onmiddellijke vrijlating en de overdracht van het fonds aan u. U zal vervolgens mijn eigen aandeel te sturen zoals overeengekomen na de transactie is voltooid.

- Uw volledige naam:
- Uw Contact Adres:
- Uw mobiele nummer:
- Uw Geboortedatum:
- Beroep:
- Sex:


Thanks in waardering en anticipatie van uw dringende reactie.

Met vriendelijke groet,
Stephen Swanton

0 comments: