Friday, April 8, 2022

419 scam

 Vriendelijke groeten!

Mijn excuses voor het onderbreken van uw dagelijkse activiteiten, ik heb u dit bericht eerder gestuurd maar ik heb geen reactie van u gekregen en daarom stuur ik het opnieuw omdat het dringend aandacht vereist en u er baat bij zult hebben. Mijn naam is Frank Dunne een advocaat uit Ierland. Ik heb een zakelijk voorstel voor u met betrekking tot de activa en nalatenschap van mijn overleden cliënt. E-mail mij voor meer informatie.

Groeten

Frank Schiltkamp

Advocaat,

MOTFI-medewerkers

Londen | New York | Dublin.    

--------------------

Mijn naam is Vera Hollin Kvan, ik heb een dringende kwestie met je te
bespreken, negeer dit bericht alsjeblieft niet, zorg ervoor dat je me
dringend antwoordt met deze e-mail: ccola0680@gmail.com


 

0 comments: