Friday, May 31, 2013

Friday

419 scams

Goede Morgen,

Hoe gaat het vandaag? Ik hoop dat prima, ik weet dat deze brief zal aan u
als een grote verrassing komen, dit is de tweede keer dat ik deze brief
zend je, de waarheid is dat ik uw e-mail contact op het internet en
besloten om contact met u op over dit zakelijk voorstel.

Ik ben Dr Christopher Johnson hoofd van de boekhouding audit-afdeling van
Credit Suisse bank, One Cabot Square, London E14 4QJ Londen, hier in
Engeland. Ik schrijf u vanuit mijn kantoor, die zal worden van een groot
enorm voordeel voor ons beiden.

In mijn afdeling zijn de assistent-manager (grotere regio Londen),
ontdekte ik een verlaten bedrag van £ 16,5 miljoen GBP (£ 16.500.000
pond sterling) in een account die behoort tot een van onze buitenlandse
klanten Late Mr Moises Saba Masri, een jood uit Mexico, dat was een
slachtoffer van een helikopter crash op 10 januari 2010 hem en
familieleden doden. De heer Saba was 46-jaar-oud, ook in de helikopter op
het moment van de crash was zijn vrouw Adela Tuachi, hun zoon Avraham
(Alberto) en zijn dochter-in-law Judith, De piloot was ook dood.

De keuze van contact met u wordt gewekt van de geografische aard van waar
je woont, met name vanwege de gevoeligheid van de transactie en de
vertrouwelijkheid hierin, nu onze bank heeft gewacht voor een van de
familieleden naar voren te komen voor de claim, maar niemand heeft gedaan
dat, ik persoonlijk het ongelijk is gesteld in het lokaliseren van een van
de familieleden, ik zoek uw toestemming om u te presenteren als de
nabestaanden / Zal Begunstigde aan de overledene, zodat de opbrengst van
deze rekening gewaardeerd op £ 16,5 miljoen GBP kan worden betaald aan u
.

Dit zal worden uitbetaald of gedeeld met deze percentages, 60% voor mij en
40% voor jou, ik heb beveiligd alle nodige juridische documenten die we
kunnen gebruiken om de follow up van deze eis. Alles wat ik nodig heb is
in uw naam in te vullen op de documenten en legaliseren in de rechtbank
hier om u als de rechtmatige begunstigde bewijzen. Ik moet je eerlijk zijn
samenwerking, vertrouwelijkheid en vertrouwen te kunnen zien door middel
van deze transactie. Ik verzeker u dat deze deal onder een legitieme
regeling die u beschermen tegen een schending van de wet zal worden
uitgevoerd.

Als u geïnteresseerd bent in deze deal, zo vriendelijk me de volgende
gegevens zoals we hebben zeven werkdagen om deze deal doorlopen:


1. Uw volledige naam:
2. uw telefoonnummer (kantoor en mobiel)
3. Uw Faxnummer:
4. uw volledige adres:
5. uw leeftijd / geslacht:
6. je werk / beroep:
7. uw prive / alternatief e-mailadres (zeer belangrijk)
8. uw nationaliteit

Na gegaan door middel van een methodische zoeken, heb ik besloten om
contact met u hopen dat u vindt dit voorstel interessant vindt, Gelieve op
uw bevestiging van dit bericht met vermelding van uw interesse, ik zal
verstrekken u met meer informatie. Neem contact met mij op Telefoon:
+447017515810 of per E-mail, trachten mij te laten weten wat uw beslissing
dan het houden me op te wachten.


Met vriendelijke groet,

Dr.Christopher Johnson
Hoofd Boekhouding Auditdienst
Credit Suisse Bank
One Cabot Square, London E14 4QJ Londen
TELEFOON: +447017515810

0 comments: