Friday, November 12, 2021

Extortion scam

Ik neem aan dat je je afvraagt ​​waarom je deze e-mail toch ontvangt?

Het zou zeer gunstig zijn voor uw privacy als u deze niet negeerde.


Ik heb malware op een website voor volwassenen geplaatst (...P...0...r...n-site) en terwijl u de video bezocht en bekeek, is uw apparaat aangetast, waardoor spyware op uw computer is geplaatst. Dat heeft jullie allebei opgenomen met webcam en schermopname terwijl je je "leuke tijd" had, waardoor ik precies kon zien wat je ziet.

Dit heeft ook invloed gehad op uw smartphone via een expl0it. Denk dus niet dat je dit kunt omzeilen door je besturingssysteem opnieuw te installeren. Je bent al opgenomen.

Daarna verzamelden onze malwares al uw messengers, e-mails en contacten op sociale netwerken.

Ik neem aan dat dit geen goed nieuws is toch?

Maar maak je niet al te veel zorgen, er is een manier waarop we dit privacyprobleem kunnen oplossen. Het enige dat ik nodig heb, is een Bitcoin-betaling van £4,360.00 GBP, wat volgens mij een redelijke prijs is gezien de omstandigheden.

Het Bitcoin-adres om de betaling uit te voeren is: bc1qt26gvxp6qfs527v5xlvzeud3244htm3eehf09u

OPMERKING: VERGEET NIET HET BITCOIN-ADRES BIJ ONS OPNIEUW TE BEVESTIGEN ALVORENS TE BETALEN OM TWEEMAAL BETALING TE VERMIJDEN.

Als je bitcoin niet begrijpt, ga dan op YouTube en zoek naar "hoe bitcoin te kopen" of google voor "lokale bitcoins", het is vrij eenvoudig om het te doen.

Je hebt slechts 48 uur na het lezen van deze e-mail om de betaling te verzenden (Wees gewaarschuwd, ik weet wanneer je deze e-mail hebt geopend en gelezen, ik heb er een pixelafbeelding in geplaatst. Hierdoor weet ik wanneer je het bericht precies op welke dag hebt geopend en tijd)

Als je besluit deze e-mail te negeren, hebben we geen andere keuze dan de video door te sturen naar alle verzamelde contacten die je op je e-mailaccount hebt, evenals te posten op je sociale media-accounts, en als een persoonlijk bericht naar alle Facebook-contacten te sturen . en natuurlijk de video openbaar beschikbaar maken op internet, via YouTube en websites voor volwassenen. Gezien uw reputatie, betwijfelen we ten zeerste of u in deze periode in contact wilt komen met uw familie/vrienden/collega's.

Je kunt eigenlijk naar de politie gaan, maar deze mensen zullen waarschijnlijk niets doen, het belangrijkste wat ze kunnen doen is mijn portemonnee op slot doen en je zult andere mensen de mogelijkheid ontnemen om mij te betalen. Denk dus twee keer na voordat je domme dingen doet.


Als we de betaling ontvangen, wordt al het materiaal vernietigd en hoor je nooit meer iets van me. Als we mijn geld om vrijwel welke reden dan ook niet krijgen, zoals het onvermogen om contant geld naar een portemonnee op de zwarte lijst te sturen, gaat uw reputatie kapot. Dus maak het snel.

 
Probeer geen contact met ons op te nemen omdat we een e-mailadres van het slachtoffer gebruiken dat is gehackt en openbaar is gemaakt. Reageer alleen om me te laten weten dat je hebt betaald of als je vragen hebt over het betalen en klik vervolgens op beantwoorden.


Als je het niet gelooft en bewijs wilt, reageer dan op deze e-mail met "BEWIJS" en ik zal je video naar 5 van je contacten via e-mail sturen en op de Facebook-muur plaatsen. Waarin je niet voor altijd kunt verwijderen. Is dit wat je wilt? Als u niet verder gaat en de betaling onverwijld uitvoert.

 

0 comments: