Wednesday, August 11, 2021

419 scam

Hallo, mijn excuses voor deze inbraak, ik ben al bijna 20 jaar cacao-importeur in Belgiƫ. Ik moest zo contact met je opnemen omdat ik een cheque wilde doneren.


     Het zal u een beetje verdacht lijken, zelfs als het waar is dat u mij niet kent en dat ik u niet ken. Ik lijd aan terminale hersenkanker, mijn behandelend arts heeft me zojuist laten weten dat mijn dagen geteld zijn vanwege de verslechtering van mijn gezondheid. Zoals de dokter me vertelde

     terecht dat er een bal in mijn kooi belandt

     cerebraal,


     Ik heb deze ziekte al meer dan 4 jaar. Laat me je ook vertellen dat ik niet de minste kans heb om een enkel kind in mijn leven te krijgen, ik ben een weduwe.


     Daarom denk ik erover om al mijn bezittingen te doneren. Ik heb bijna mijn bedrijf verkocht, inclusief een houtexportbedrijf in Frankrijk, waar ik bijna 21 jaar woon.

     ,

     Een deel van al dit geld zal worden geschonken aan verschillende verenigingen en hulpcentra voor wezen en daklozen.


     Ik weet niet in welk gebied je werkt, maar ik wil je graag helpen. Ik heb momenteel een cheque van € 80.000 die ik had gespaard voor een bouwproject. Ik zal u dankbaar zijn om u dit geld te geven dat u kan helpen in uw bedrijf, accepteer het alstublieft aangezien het een geschenk is dat ik u geef en zonder er iets voor terug te vragen.
Schrijf alstublieft naar mijn advocaat om uw donatie in bezit te krijgen, want de donatie is nu van u
E-mail van mijn advocaat:
          hugotreiber@gmail.com
 
       WhatsApp-nummer: +49 1511 029340
 

Dank u god zegene u

0 comments: