Friday, January 23, 2015

Friday

Loan scams

Ben je gefrustreerd in het leven? je denkt dat alles verloren is? Geen
hoop van elke waar?

Nou, ik heb een goed nieuws voor u allen vandaag, is een Privillage
dat u voldoet
met de juiste persoon. Ik ben een beroemde vrouw die iedereen kende
me. Mijn naam is George Anna Ik ben een geldschieter ik toegepast om
mensen financieel te helpen, want ik denk dat genoeg failliet en al
deze instellingen ik hoor. Ik wil mijn zelf te bewijzen iedereen daar.
Dat niet alle gelijk.

Stuur ons uw persoonlijke gegevens:

Volledige naam: ... ... ....
Contact Adres: ... ... ...
Telefoon: ... ... ..
Persoonlijke Telefoonnummer: .................
Landcode: ... ... ...
Bedrag dat nodig is: ... ... ... ..
Beroep: ..............
Maandelijks Inkomen: ................
Doel van de lening: ... ... ... ... ... ....
Wanneer de terugbetaling ... ... ... ... ... ... ...

Hopen dat je reactie via dit adres, georgeanna2345@gmail.com

0 comments: