Friday, May 6, 2022

419 scam

 Hallo,

Excuseer me voor deze plotselinge inbreuk op uw privacy. Mijn naam is FRANÇOIS Vanessa Joëlle Carole, ik ben getrouwd met de heer Laurent MURRAY van Canadese nationaliteit. Hij was negen jaar raadgevend ingenieur in de Franse Republiek en stierf na een korte ziekte. Ik overweeg om een deel van mijn fortuin te schenken dat mijn overleden echtgenoot mij heeft nagelaten, aangezien ik aan hersenkanker lijd en mijn arts me heeft verteld dat ik niet lang zal overleven.

Het is inderdaad een geldbedrag van € 1.000.000 dat mijn overleden echtgenoot had bewaard voor een project. Ik zou u dit geld dankbaar zijn dat u kan helpen bij uw projecten, accepteer dit alstublieft omdat het een geschenk is dat ik aan u doe en dit zonder er iets voor terug te vragen. Kunt u mij in dit verband kort uitleggen welk gebruik u van deze fondsen denkt te maken?
Neem zo snel mogelijk contact met mij op als u akkoord gaat met mijn aanbod.
Ontvang mijn oprechte groeten.
Jouw zus.

FRANÇOIS Vanessa Joëlle Carole.

0 comments: