Friday, December 18, 2020

Extortion scam

 Goede middag.

Ik ben een ervaren programmeur die erin is geslaagd het besturingssysteem op uw apparaat te hacken.
Ik kijk nu al een aantal maanden naar je.

Mijn virus heeft uw apparaat geïnfecteerd via een volwassen website die u onlangs bezocht.
Als je niet weet hoe het werkt, zal ik de onderstaande details delen.

Het Trojan-virus geeft mij volledige toegang en controle over het apparaat dat u gebruikt.
Hierdoor kan ik je hele scherm zien, en ook de camera en microfoon aanzetten. Tegelijkertijd weet u er niets van.

Bovendien heb ik ook volledige toegang tot uw hele lijst met contactpersonen op sociale media en uw directory.
Dus waarom heeft uw antivirusprogramma geen malware kunnen detecteren?

-De schadelijke software  gebruikt een speciaal stuurprogramma dat om de 4 uur wordt bijgewerkt, zodat uw antivirusprogramma het niet kan detecteren.

Ik heb een video bewerkt waarin je aan de linkerkant van het scherm masturbeert, terwijl de rechterkant de video laat zien die je op dat moment aan het kijken was.
Ik kan je persoonlijke video direct met één klik naar de lijst met contacten van uw e-mail en op uw sociale netwerken sturen.
Bovendien kan ik ook de details van toegang tot uw e-mail en uw messengers delen.

Volg deze stappen als u dit scenario wilt vermijden-
Maak $ 1300 (US dollars) over naar mijn bitcoin-portemonnee (als u niet weet hoe u dit moet doen, vraag dan Google om hulp: "Kopen Bitcoin").
Mijn bitcoin-portemonnee(BTC Wallet): 1L1eDEEX3U8SKYdFBWhPJjRp79GZxHtXYk

Zodra de betaling is ontvangen, zal ik onmiddellijk overgaan tot het verwijderen van uw video en ik kan uw volledige gemoedsrust in de toekomst garanderen.
Ik geef je 50 uur (iets meer dan 2 dagen) om de betaling te voltooien.

Ik ontvang een automatische leesmelding voor deze e-mail. Evenzo zal de timer automatisch starten nadat je deze e-mail hebt gelezen.
Probeer me geen antwoord te sturen - ik zal het niet zien (het adres van de afzender wordt automatisch gegenereerd).

Probeer bovendien nergens een klacht in te dienen, want deze tekst en mijn bitcoin-adres zijn nog steeds niet te achterhalen.

Als ik erachter kom dat je hebt geprobeerd deze e-mail met iemand anders te delen, wordt je privévideo onmiddellijk voor iedereen gepubliceerd.

Wens je geluk!

0 comments: