Monday, May 11, 2020

419 scam

Goede dag,
Ik ben Azim Hashim Premji, een Indiase zakenmagnaat, investeerder en filantroop. Ik ben de voorzitter van Wipro Limited. Ik heb 25 procent van mijn persoonlijke rijkdom aan liefdadigheid besteed en ik heb ook beloofd in 2020 de rest van dit jaar 25% weg te geven vanwege de schade van het Corona-virus en ik heb besloten om 750.000 euro aan u te schenken. Neem contact met me op voor meer informatie, ik zou ook graag willen dat je deel uitmaakt van mijn Charity Foundation zodra je dit geld krijgt, zodat we onze handen kunnen helpen om de behoeftigen te helpen.
U kunt ook meer over mij leren door de onderstaande link te lezen

http://en.wikipedia.org/wiki/Azim_Premji

Neem contact op via e-mail voor meer informatie:
Vriendelijke groeten
Azim
E-mail: azimhservice@gmail.com

0 comments: