Monday, November 25, 2019

Monday

Ransom scams

29/09/2019 - op deze dag heb ik je besturingssysteem gehackt en heb je volledige toegang tot je account.

Hoe ik het heb gemaakt:
In de software van de router, waarmee je online ging, was een kwetsbaarheid.
Ik heb deze router net gehackt en mijn kwaadaardige code erop geplaatst.
Toen u online ging, werd mijn trojan geïnstalleerd op het besturingssysteem van uw apparaat.

Daarna heb ik een volledige dump van je schijf gemaakt (ik heb al je adresboek, geschiedenis van het bekijken van sites, alle bestanden, telefoonnummers en adressen van al je contacten).

Ik keek naar de sites die je regelmatig bezoekt, en ik was geschokt door wat ik zag !!!
Ik spreek over sites voor volwassenen.

Ik wil zeggen - je bent een GROTE viezerik. Je fantasie is ver verwijderd van de normale koers!

En ik kreeg een idee ...
Ik heb een screenshot gemaakt van de sites voor volwassenen waar je plezier hebt (begrijp je waar het over gaat, hè?).
Daarna heb ik een screenshot gemaakt van je geneugten (met behulp van de camera van je apparaat) en ze aan elkaar gelijmd.
Bleek geweldig! Je bent zo spectaculair!

Ik weet dat je deze screenshots niet aan je vrienden, familieleden of collega's wilt laten zien.
Ik denk dat 700 EURO een heel, heel klein bedrag is voor mijn stilte.
Trouwens, ik bespioneer je al zo lang, heb veel tijd doorgebracht!

Betaal ALLEEN in Bitcoins!
Mijn BTC-portemonnee: 18DsJcraqo15WDyYxpp4UuR5vrNBEF3o58

Hoofdlettergevoelig (kopieer het adres Btc en plak het).

Je weet niet hoe je bitcoins moet gebruiken?
Voer een zoekopdracht in in een zoekmachine: " Bitcoin kopen ".
Bitcoins kunnen worden gekocht op bitonic.nl .

Voor deze betaling, geef ik je twee dagen (precies 55 uur).
Zodra deze letter wordt geopend, werkt de timer.

Na betaling zullen mijn virussen en vuile schermafbeeldingen met uw plezier zichzelf automatisch vernietigen.
Als ik het opgegeven bedrag niet van u ontvang, wordt uw apparaat vergrendeld en ontvangen al uw contactpersonen een screenshot met uw "geniet".

Ik hoop dat je je situatie begrijpt.
- Al uw gegevens, bestanden en schermafbeeldingen zijn al geüpload naar een externe server)
- Probeer geen contact met me op te nemen (het adres van de afzender wordt automatisch gegenereerd)
- Verschillende beveiligingsservices zullen u niet helpen.

Je bent niet mijn enige slachtoffer. dus, ik garandeer je dat ik je na betaling niet meer stoor!
Dit is de erewoord-hacker

Houd het kwaad niet! Ik doe gewoon mijn werk.
Succes.

0 comments: