Wednesday, August 21, 2024

419 scam

 
Mijn naam is Eder D Musk, een zakenmagnaat en investeerder, oprichter en algemeen directeur en CEO van Eder D Musk Foundation

De Foundation is een liefdadigheidsorganisatie die ik heb opgericht om mijn liefdadigheidsgiften te beheren, dus ik doneer $ 3.250.500 USD per persoon aan 15 onbekende willekeurig geselecteerde geldige e-mailadressen online

Dit is een elektronisch uitgevoerd stemproces, dus u bent gelukkig geselecteerd om deze donatie te ontvangen als uw e-mailadres geldig is.

Dus als u de gelukkige bent en hoe u uw geld kunt claimen, reageer dan terug naar mij als deze geselecteerde (EMAIL) geldig is.

Ik wacht op uw antwoord om te bevestigen dat dit e-mailadres geldig is

Met vriendelijke groet
Eder D Musk
Eder D Musk Foundation
Email: info @ederdmusk.com

Let op: als u deze e-mail in uw ongewenste e-mail ontvangt, houd er dan rekening mee dat dit komt door uw internetprovider. Verplaats het naar de inbox om te antwoorden

0 comments: