Monday, January 9, 2023

419 scam

 Hallo

Onze namen zijn Jess en Joe Thwaite uit het Verenigd Koninkrijk. Ik en mijn vrouw en ik willen dit goede nieuws met je delen, we hebben een loterijjackpot van £ 184.262.899,00 gewonnen in mei 2022. We hebben besloten om te doneren aan 5 willekeurige mensen vanwege deze moeilijke tijd, wanneer je deze e-mail ontvangt wetende dat je e-mailadres is geselecteerd van een spinbal. Ik heb het grootste deel van mijn vermogen verdeeld onder een aantal liefdadigheidsinstellingen en organisaties. Ik heb vrijwillig besloten om u het bedrag van € 2.000.000,00 te schenken als een van mijn gelukkige 5 geselecteerde mensen.

Om mijn winsten te bekijken, zie mijn YouTube-pagina hieronder.

KLIK MIJ HIER https://www.youtube.com/watch?v=LzYVE03YQLo

Dit is uw donatiecode: [052022]

Beantwoord deze e-mail met de donatiecode: jessthwaite1978@gmail.com

Ik hoop u en uw gezin gelukkig te maken.

De groeten

Jess

0 comments: