Friday, October 29, 2021

419 scam

Dag mijn beste vriend, hoe gaat het met je? Langste tijd. ik ben blij om
u informeren over mijn succes bij het verkrijgen van die erfenisfondsen
overgedragen met medewerking van een nieuwe partner uit Czech
republiek. Momenteel ben ik in INDIA voor investeringsprojecten met mijn eigen
deel van de totale som. Ondertussen ben ik je eerdere inspanningen niet vergeten
en pogingen om mij te helpen bij het overmaken van die erfenisfondsen
ondanks dat heeft het ons op de een of andere manier gefaald. Neem nu contact op met mijn secretaresse in Lome
Togo West-Afrika, haar naam is mevrouw Clara Anita op zijn e-mailadres
(claraanitaclaraanita443@gmail.com ) vraag haar om je het totaal van te sturen
($ 900.000,00), vijfhonderdduizend Amerikaanse dollars die i
bewaard voor uw compensatie voor alle inspanningen en pogingen in het verleden om
help me bij de transactie. Ik waardeerde je inspanningen tegen die tijd
heel veel. Dus neem gerust contact op met mijn secretaresse mevrouw Clara, en
instrueer haar waar ze je ATM-KAART van het totale bedrag naartoe moet sturen
van ($900.000,00). Laat het me alsjeblieft meteen weten dat je het hebt ontvangen, dus
dat we de vreugde kunnen delen na al het lijden op dat moment. In de
moment heb ik het hier heel erg druk vanwege de investeringsprojecten
die ik heb met mijn nieuwe partner bij de hand, onthoud eindelijk dat ik
opdracht namens u naar mijn secretaresse had gestuurd om te ontvangen
die ATM-KAART van ($ 900.000,00) dus voel je vrij om contact op te nemen met mevr.
Clara Anita, zij zal het bedrag zo spoedig mogelijk naar u opsturen.

Met vriendelijke groet,

Mr.Jon Carroll                                    

0 comments: