Tuesday, September 14, 2021

419 scam

 Goedenmiddag,
Mijn naam is Lia Ahil (advocaat) Ik heb je eerder geschreven maar je
hebt niet gereageerd. Ik heb uw hulp nodig bij het ophalen van het
geld van mijn overleden cliënt ($ 8.500.000 US) dat voor bewaring is
gestort bij de bankbeveiligingsafdeling. Houd er rekening mee dat uw
achternaam lijkt op de achternaam van de familie van mijn overleden
cliënt en dat was de reden waarom ik contact met u heb opgenomen om
mij te helpen de niet-opgeëiste fondsen op te halen, omdat de bank me
een officieel mandaat heeft gegeven om de naam van de begunstigde in
te dienen voor claim, anders zullen ze in beslag nemen en de rekening
sluiten als er geen reactie komt.
Als u geïnteresseerd bent in meer informatie over deze transactie met
wederzijdse winst, neem dan zo spoedig mogelijk contact met mij op.
Onze deelverhouding bedraagt 50%-50%. U heeft over deze transactie
$4.2500.000,00 dollar als uw eigen aandeel.
Stuur uw gegevens met spoed naar mij
1) Volledige naam ----------------------
2) Mobiel nummer -----------------
Groeten.
Lia Ahil
E-mailadres.......... (liaahil100@gmail.com)

0 comments: