Saturday, March 20, 2021

419 scam

Groeten,
Ik ben de heer MARSHAL HENRY, werkend met BANQUE ATLANTIQUE TOGO als hun SECRETARIAAT ALGEMENE BUITENLANDSE AFDRACHT, als accountofficier van wijlen ingenieur George, ik hoop dat u dit vertrouwen niet zult ontmaskeren of beschamen en dat ik op het punt sta om op u te rusten voor het wederzijds voordeel van onze beide gezinnen.

Ik heb de mogelijkheid om het overgebleven geld van een van de wijlen ingenieur George van de klant, die dezelfde achternaam bij u draagt, over te maken. Onze overleden klant, wijlen ingenieur George, was een metgezel van de voormalige Libische president Muhammar Gaddafi en Gaddafi gebruikte hem om wereldwijd transacties uit te voeren en het komt erop neer dat onze overleden klant, wijlen ingenieur George, in Libië werd vermoord. Ik ben zijn persoonlijke accountmanager met de rekening die hij bij onze bank heeft. Mijn doel om contact met u op te nemen is dat onze overleden klant, wijlen Engineer George, voor zijn dood geld ter waarde van (US $ 9,6 miljoen) met (150 kg goud) bij onze bank heeft gestort zonder een duidelijke erfgenaam, NEXT OF KIN of begunstigde. Ik zal je graag presenteren als de VOLGENDE VAN KIN aan wijlen ingenieur George, zodat je aanspraak kunt maken op de bovengenoemde fondsen en goud.

Ik vraag uw medewerking en hulp. Hiervoor heb ik uw dringende hulp nodig bij het overmaken van de (US $ 9,6 miljoen) met (150 kg goud) naar uw rekening binnen 10 of 14 bankwerkdagen. Dit geld heeft jarenlang zonder aanspraak op zijn rekening bij onze bank gestaan. Onze bank zal het geld aan u vrijgeven als de persoon die het dichtst bij onze overleden klant, wijlen Engineer George, staat. Ik wil niet dat het geld als een verlaten fonds naar de schatkist gaat. Dit is dus de reden waarom ik contact met u opneem zodat onze bank het geld en het goud aan u kan vrijgeven als de VOLGENDE VAN KIN aan de overleden klant, wijlen ingenieur George.

Ik zou graag willen dat u dit voorstel als een topgeheim houdt en het verwijdert als u niet geïnteresseerd bent. Na ontvangst van uw antwoord, zal ik u alle details geven over hoe het bedrijf zal worden uitgevoerd en ook opmerken dat u 50% van het bovengenoemde bedrag zult hebben, terwijl 50% voor mij zal zijn, als u ermee instemt om dit bedrijf met mij af te handelen . Ik verwacht uw dringende reactie onmiddellijk.

Houd er rekening mee dat over de vertrouwelijkheid van deze transactie niet kan worden onderhandeld. Beantwoord me via mijn privé-e-mail; henrymarshal707@gmail.com

Beste wensen.
DE HEER MARSHAL HENRY
SECRETARIAAT-GENERAAL
BUITENLANDSE OVERDRACHT DEPT.
BANQUE ATLANTIQUE S.A TOGO
Directe lijn: +228 93266588

0 comments: