Tuesday, December 24, 2019

Tuesday

Scams

Ik ben een hacker die toegang heeft tot uw besturingssysteem.

Ik heb ook volledige toegang tot uw account.

Ik heb je nu een paar maanden in de gaten gehouden.

Het feit is dat u bent geïnfecteerd met malware via een site voor volwassenen die u hebt bezocht.

Als je hier niet bekend mee bent, zal ik het uitleggen.

Trojan Virus geeft me volledige toegang en controle over een computer of ander apparaat.

Dit betekent dat ik alles op uw scherm kan zien, de camera en de microfoon kan inschakelen, maar u weet er niets van.

Ik heb ook toegang tot al uw contacten en al uw correspondentie.


Waarom heeft uw antivirus geen malware gedetecteerd?

Antwoord: Mijn malware gebruikt het stuurprogramma, ik update de handtekeningen om de 4 uur zodat uw antivirus stil is.


Ik heb een video gemaakt die laat zien hoe je jezelf tevreden stelt in de linkerhelft van het scherm en in de rechterhelft zie je de video die je hebt bekeken.

Met één muisklik kan ik deze video naar al uw e-mails en contacten op sociale netwerken verzenden.

Ik kan ook toegang plaatsen tot al uw e-mailcorrespondentie en berichten die u gebruikt.

Maar maak je geen zorgen, er is een manier om dit privacyprobleem op te lossen. Het enige dat we nodig hebben, is een Bitcoin-betaling van £ 8.960,00 GBP die volgens mij een redelijke prijs is gezien de omstandigheden.

Bitcoin-adres om de betaling te doen is: 1FSge8Rb6sri1bnvpVpo89cgwrKraznKeX

OPMERKING: ONTHOUD HET BITCOIN-ADRES MET ONS TE BEVESTIGEN VOORDAT U BETALING MAAKT OM TWEE BETALINGEN TE VERMIJDEN.

Als je bitcoin niet begrijpt, ga dan op YouTube en zoek op "hoe bitcoin kopen" of google naar "lokale bitcoins", het is vrij eenvoudig om het te doen.

Na ontvangst van de betaling verwijder ik de video en hoor je nooit meer iets van ons.

Ik geef je 48 uur om te betalen. Ik heb een kennisgeving bij het lezen van deze brief en de timer werkt wanneer u deze brief ziet.

Ergens een klacht indienen heeft geen zin omdat deze e-mail niet kan worden gevolgd zoals mijn bitcoin-adres.

Ik maak geen fouten.

Als ik vind dat je dit bericht met iemand anders hebt gedeeld, wordt de video onmiddellijk verspreid.

Antwoord alleen om het Bitcoin-adres voor betaling opnieuw te bevestigen of u hebt vragen over het uitvoeren van de betaling en klik vervolgens op beantwoorden. Probeer geen contact met mij te maken, omdat ik een e-mail van een slachtoffer gebruik die is gehackt en blootgesteld.


























0 comments: