Monday, November 27, 2023

419 scam

 Hallo mijn lieveling,

Ik wil dat u deze brief zeer aandachtig leest en ik bied mijn excuses aan dat ik dit bericht zonder enige formele introductie naar uw e-mail heb gestuurd vanwege de urgentie van deze kwestie. Ik ben blij je te kennen, maar de Almachtige Allah kent je beter en weet waarom hij mij op dit punt naar jou heeft verwezen. Om te beginnen zag ik uw e-mailadres en contactgegevens over mijn zoektocht naar een goede nabestaande online als resultaat van mijn urgentie om mijn laatste wens in werkelijkheid te verwezenlijken voordat ik binnenkort sterf.

Ik schrijf deze mail naar u met zware tranen. In mijn ogen en met groot verdriet in mijn hart. Mijn naam is mevrouw Feyza Olcay Ýbrahim, ik neem contact met u op vanuit mijn land Turkije. Ik wil u dit vertellen omdat ik er geen heb. Er was een andere optie dan om het u te vertellen, omdat ik ontroerd was om mij voor u open te stellen: ik ben getrouwd met de heer Yusuf Ýbrahim die acht jaar lang bij het Turkse consulaat-generaal in Toronto, Canada heeft gewerkt voordat hij stierf door de aardbeving in Turkije die het leven kostte aan 50.783 mensen. mensen in februari. We waren elf jaar getrouwd zonder kind.

Hij stierf na de aardbeving met een kracht van 7,8 die Turkije trof. Hij was het slachtoffer van een instortend gebouw en kon het niet overleven. Toen mijn overleden echtgenoot nog leefde, stortte hij een bedrag van € 10.850.000,00 (tien miljoen achthonderdvijftigduizend euro) op een bank hier in Turkije. Momenteel staat dit geld nog steeds op de bank. Hij stelde dit geld beschikbaar voor de import van goud uit de mijnbouw in Papoea, Indonesië, vóór zijn plotselinge dood. Onlangs vertelde mijn dokter me dat ik het niet meer zou volhouden voor de periode van 3 maanden vanwege kankerproblemen. Degene die mij het meest stoort, is mijn beroerte. Omdat ik mijn toestand kende, besloot ik u dit geld te overhandigen om voor de minder bevoorrechte mensen te zorgen. U zult dit geld gebruiken op de manier die ik hierin ga instrueren.


Ik wil dat je 60 procent van het totale geld gebruikt voor persoonlijk gebruik en voor je inspanningen en toewijding aan het liefdadigheidsprojectwerk, terwijl 40% van het geld naar het liefdadigheidsproject gaat, mensen in nood van de straat en het helpen van de weeshuis ook, ik ben opgegroeid als wees en ik heb niemand als familielid. Zorg er ook voor dat het huis van Allah, de Moskee, van de fondsen wordt onderhouden. Ik doe dit zodat Almachtige Allah mijn zonden zal vergeven en mijn ziel zal accepteren, omdat ik zoveel aan deze ziekte heb geleden. Zodra ik uw antwoord heb ontvangen, zal ik u de contactgegevens van de bank hier in Turkije doorgeven en zal ik ook de bankdirecteur opdracht geven u een machtigingsbrief te sturen waaruit blijkt dat u de huidige begunstigde bent van het geld op de bank, dat wil zeggen als u verzekert mij dat u dienovereenkomstig zult handelen, zoals ik hierin heb verklaard.

In de hoop uw antwoord te ontvangen, ga ik zo snel mogelijk met u naar de bank om het geld naar uw bankrekening over te maken, dat wil zeggen als u serieus genoeg bent om het project af te handelen en er ook uw inspanningen aan te wijden, omdat ik geloof dat ik kan je eerlijk vertrouwen.

Met vriendelijke groet.

Mevrouw Feyza Olcay Ýbrahim

feyzaybrahim62@gmail.com


0 comments: