Saturday, August 26, 2023

419 scam

Gefeliciteerd

Mijn naam is Warren E. Buffett, een Amerikaanse zakenmagnaat, investeerder en filantroop. Ik ben de meest succesvolle belegger ter wereld. Ik geloof sterk in geven terwijl ik leef' Ik had een idee dat nooit van gedachten is veranderd dat je je vermogen moet gebruiken om mensen te helpen en ik heb besloten om {€ 1.500.000,00} een miljoen vijfhonderdduizend euro te geven aan willekeurig geselecteerde individuen wereldwijd. Beschouw uzelf na ontvangst van deze e-mail als de gelukkige, aangezien uw e-mailadres online is gekozen tijdens de willekeurige zoekopdracht. Neem zo snel mogelijk contact met me op voordat je naar het VK reist voor mijn behandeling, zodat ik weet dat je e-mailadres geldig is. (warren.e.buffett0177@gmail.com) 

Bedankt voor het accepteren van ons aanbod, we zijn inderdaad dankbaar. Je kunt mijn naam googlen voor meer

informatie: Warren Buffet OF je bezoekt mijn liefdadigheidsinstelling

 

website: https://en.wikipedia.org/wiki/Warren_Buffett

 

God zegene je.

Groeten

Dhr. Warren E. Buffett Miljardair Investeerder

0 comments: