Tuesday, October 18, 2022

419 scam

 
Hartelijk groeten,

Ik hoop dat deze e-mail u in zeer goede staat zal bereiken. Ik ben de heer David Hilton, de manager Accounting / Audit Department van Credit Suisse Bank, cabot Square London, Verenigd Koninkrijk. Ik heb contact met u opgenomen met betrekking tot een zakelijk voorstel dat een enorm voordeel zal zijn voor ons beiden en de minder bevoorrechten. Als manager boekhouding / auditafdeling Greater London Regional office ontdekte ik een bedrag van £ 15.800.000,00 (vijftien miljoen achthonderdduizend Britse ponden) op een rekening van een van onze buitenlandse klanten, wijlen de heer Manzoor Hassan. Hij was een zakenmagnaat die omkwam bij een helikoptercrash in 2014. Hassan was 54 jaar oud toen zowel zijn vrouw, zijn enige zoon Avraham (Albert) als zijn schoondochter omkwamen bij een helikoptercrash.

De keuze om contact met u op te nemen is voortgekomen uit de geografische aard van waar u woont, met name vanwege de gevoeligheid van de transactie en de vertrouwelijkheid hierin. Nu heeft onze bank gewacht tot een van de nabestaanden zou komen voor de claim van het erfenisfonds, maar helaas zijn alle inspanningen tevergeefs. Persoonlijk ben ik er niet in geslaagd de familieleden of verwanten van meneer Hassan te lokaliseren. In dit verband vraag ik uw toestemming om u voor te stellen als de nabestaanden / begunstigde van de overledene, zodat de opbrengst van deze rekening ter waarde van £ 15,8 miljoen Britse ponden aan u kan worden uitbetaald.

Dit wordt uitbetaald of gedeeld in deze percentages 60% aan mij en 40% aan jou. Alle benodigde juridische documenten die kunnen worden gebruikt om deze erfrechtvordering te staven, zijn geen enkel probleem. Het enige wat ik nodig heb, is uw namen uploaden naar de documenten en deze legaliseren bij het Britse Hooggerechtshof om te bewijzen dat u de rechtmatige begunstigde van dit fonds bent. Het enige dat ik nu nodig heb, is uw eerlijke medewerking, vertrouwelijkheid en vertrouwen om ons in staat te stellen deze transactie door te zetten. Ik garandeer u 100% succes en dat deze zakelijke transactie zal worden uitgevoerd onder de werkingssfeer van de wet.

Geef me de volgende details hieronder, want we hebben 5 werkdagen om het door te nemen:

1. Je volledige naam
2. Telefoonnummer
3. Contactadres

Na een methodische zoektocht te hebben doorlopen, heb ik besloten contact met u op te nemen in de hoop dat u dit voorstel interessant zult vinden. Als u dit bericht bevestigt en uw interesse aangeeft, zal ik u gedetailleerde informatie verstrekken.

Uw toestemming voor deze e-mail en zakelijk voorstel wordt zeer op prijs gesteld.

Ik kijk ernaar uit om snel van je te horen.

Vriendelijke groeten,
David Hilton.
...

0 comments: