Monday, September 26, 2022

419 scam

 Goede dag,
  Hoe gaat het met je?

 Mijn excuses voor het ongemak. Mijn naam is Gisela Karl, geboren op
31 mei 1938 in Duitsland.

 Ik moest contact met je opnemen omdat ik iets heel belangrijks wilde doen.
Het lijkt een beetje verdacht. Jij kent mij niet en ik ken jou niet
heeft deze hersenziekte al meer dan 4 jaar. Ik ben een weduwe en ik
heb geen kinderen, maar ik heb veel geld ik heb kunnen verbeteren ik kon nog steeds een paar banen werken en mijn leven opbouwen om in verschillende bedrijven op te bouwen.

 Ik ben van plan mijn eigendom te schenken. Ik heb mijn bedrijf bijna verkocht, inclusief
een houtexportbedrijf naar Duitsland en Zwitserland, waar ik voor woonde
bijna 15 jaar. Een deel van dit geld wordt uitgegeven. ik weet niet wat jij
is, maar ik wil anderen helpen. Om u te helpen, heb ik momenteel een rekening van $ 1.000.000 die ik met opzet heb voor een bouwproject, maar ik kan niet langer doorgaan met het project vanwege mijn hachelijke situatie. Ik besloot je het geld ($ 1.000.000,00 USD) te geven als je
nodig om uw bedrijf te laten groeien en anderen te helpen. Ik vraag je om te accepteren
dat het een geschenk is dat ik je aanbied zonder iets te vragen.

 Neem contact met mij op via e-mail: giselakarl327@gmail.com

 Ik voel me erg ongemakkelijk en ik ben erg bang dat ik dat niet zal zijn
in staat om te slapen omdat ik niet zal sterven zonder al het geld te geven,
anders zou ik het een rommeltje vinden.

Ik wacht op je antwoord
Gisela Karl

0 comments: