Tuesday, January 18, 2022

419 scam

De groeten,

Mijn naam is advocaat Ozan Yusuf, ik ben een beoefenaar van juridische beroepen die op alle gebieden van de familierechtspraak werkzaam is. Ik heb contact met u opgenomen om mij te helpen bij het claimen en overmaken van geld ($6,450,000.00) achtergelaten door mijn overleden cliënt die zijn leven verloor met zijn familie. Ik kreeg een mandaat van zijn bank om zijn nabestaanden te voorzien voordat zijn geld in beslag wordt genomen. Daarom heb ik hierover contact met u opgenomen omdat u dezelfde achternaam heeft als mijn overleden cliënt. Hij is ook een inwoner van uw land en er is geen geregistreerde erfgenaam in zijn rekeningbestanden bij de bank. Als u geïnteresseerd bent, gelieve dan zo spoedig mogelijk te antwoorden zodat ik u alle noodzakelijke informatie kan geven voor een beter begrip.

Met vriendelijke groet!

Barr. Ozan Yusuf Esq,

Istanbul, Turkije,

Postcode: 34000.

0 comments: