Wednesday, January 26, 2022

419 scam

 Mój drogi,

To jest pani Felicia Luna z Trynidadu i Tobago. Piszę do Ciebie ze
szpitala na Wybrzeżu Kości Słoniowej, więc ten e-mail jest bardzo
pilny, ponieważ widzisz, że umieram w szpitalu, nie wiem, co będzie
jutro. Mój lekarz powiedział mi, że jestem otruty, mam uszkodzoną
wątrobę i mogę żyć tylko kilka miesięcy.

Chcę, żebyście wiedzieli, że mój kontakt z wami pochodzi z boskiego
kierunku, że nie chcę was skrzywdzić. Marcin ma 14 lat.

Odziedziczyłem trochę pieniędzy (2,5 miliona dolarów) po moim zmarłym
ojcu i nie wyobrażam sobie nikogo, kto próbowałby mnie zabić, oprócz
mojej macochy, aby odziedziczyć pieniądze, jest ona obywatelką
Wybrzeża Kości Słoniowej.

Chcę, żebyś skontaktował się z moim służącym, podając poniższe informacje:

Mistrz Henry Martins.
Adres: Aleja Indenie - Plateau 01 B.P. 15 Abidżan
Abidżan, Wybrzeże Kości Słoniowej.
E-mail: henrymartins19909@gmail.com

Przekaże ci dokumenty pieniężne i przekaże do znanego prawnika,
którego poleciłem, prawnik pomoże ci zmienić dokumenty pieniężne w
jego imieniu, aby umożliwić przelew bankowy do ciebie.

Oto przysługa, której potrzebuję, gdy dostaniesz pieniądze: -

(1) Daj 30% pieniędzy mojemu słudze Martinsowi, ponieważ był przy mnie
podczas mojej choroby i obiecałem, że będę go wspierał w życiu. Chcę,
żebyś zabrał go ze sobą do swojego kraju i ustanowił go swoim synem.

(2) Przekaż 20% pieniędzy osobom niepełnosprawnym i organizacjom
charytatywnym, a pozostałe 50% należy do Ciebie.

Obserwacja; To musi być kod między tobą a moim sługą Martins w tej
transakcji „szpitalnej” wszelka korespondencja od niego, prawnik, do
którego cię skieruje, bez tego kodu „szpitalnego” nie jest prawnikiem,
Martinsem, bankiem ani mną jak ja kto wie, co się ze mną stanie w
ciągu najbliższych kilku godzin.

(3) Adwokat i niech Martins prześle ci twój międzynarodowy paszport,
aby upewnić się, z kim masz do czynienia. Martins jest taki mały, więc
jedź.

A jeśli nie słyszę od Ciebie, szukam innej osoby lub organizacji.

Nie zapomnij skontaktować się z Henrym Martinsem pod adresem
henrymartins19909@gmail.com Niech Bóg Wszechmogący Cię pobłogosławi i
wykorzysta do spełnienia mojego życzenia.
Módl się za mnie zawsze.


SM. Felicja Luna

0 comments: