Monday, April 19, 2021

Loan scam

 GETUIGENIS OVER HOE IK MIJN LENING KREEG VAN EEN ECHTE LENINGSMAATSCHAPPIJ (R.M.L.C)

Hallo vrienden!!! Mijn naam is Alexis Arnaud. ik wil getuigen van de goede leningverstrekker die me licht liet zien nadat hij was opgelicht door 5 verschillende internationale internetleners, ze beloven allemaal om me een lening te geven nadat ze me veel vergoedingen hebben laten betalen die niets opleverden en geen positief resultaat opleverden. ik verloor mijn hard verdiende geld en het was in totaal 17.000,00 euro. Toen ik op een dag door het internet aan het browsen was en er gefrustreerd uitzag toen ik een getuigenisvrouw tegenkwam die ook was opgelicht en uiteindelijk werd gelinkt aan een legitiem kredietbedrijf genaamd Mary Judy Financiële Dienst en e-mail (mary.judy555@gmail.com) waar ze eindelijk kreeg haar lening, dus ik besloot contact op te nemen met dezelfde kredietmaatschappij en vertelde hen mijn verhaal over hoe ik werd opgelicht door 5 verschillende geldschieters die niets anders deden dan me meer pijn te bezorgen. Ik leg het per mail uit aan het bedrijf en het enige wat ze me vertelden was dat ik niet meer moest huilen omdat ik mijn lening in hun bedrijf krijg en ook ik heb de juiste keuze gemaakt om contact met hen op te nemen. ik vulde het aanvraagformulier voor een lening in en ging verder met alles wat van mij werd gevraagd en tot mijn schrik kreeg ik een leningbedrag van 250.000,00 EURO van dit geweldige bedrijf (Mary Judy Financiële Dienst) beheerd door mevrouw Mary Judy, een godvrezende vrouw en hier ben vandaag blij omdat dit bedrijf me een lening heeft gegeven, dus ik heb mezelf beloofd dat ik op internet zal blijven getuigen over hoe ik mijn lening heb gekregen. Met spoed een lening nodig? vriendelijk en snel contact opnemen met dit geweldige bedrijf nu voor uw lening via e-mail: mary.judy555@gmail.com ze is vriendelijk hartelijk. ik blijf David Leonel … Haar Whatsapp-nummer: +1 (305) 7710689

0 comments: