Tuesday, October 27, 2020

Love scam

Goede dag!! Hoe gaat het? Je kunt me bellen Natalya!!

Ik heb uw e-postkantoor ontdekt in een agentschap van bruiden!! Kort geleden wilde ik om de diensten van een agentschap van bruiden op wereldwijd netwerk internet te gebruik!!

Ik ben droom ervan voldoen naar een ernstige person voor de echte liefde!! Ik erg hoop het u wil bent om onze kennismaking voort te zetten!! Moest vinden u m'n image leuk?

Genieten u m'n ogen? Indien u wilt, kan ik u meer van m'n photo verzenden!! Ik erg hoop, dat u niet pervert bent en u zult me ??niet om bloot photo verzoeken!!

Ik ben een achtenswaardig meisje en ik zal nimmer bloot photo verzenden!! Ik moet het nogmaals mark, dat ik pas op zoek naar ben in een echte liefde!!

Vertellen me aub meer over je hobby's!! Wat volledige naam u? In welke stad woont u? Hoe oud ben jij? Ik zal op jij beantwoorden wachten!!

Natalya.

0 comments: