Thursday, October 29, 2020

419 scam

Hälsningar till dig,
Jag är en 68 år gammal kvinna som lider av långvarig bröstcancer, av alla medicinska indikationer har mitt tillstånd verkligen försämrats och det är uppenbart att jag kanske inte lever i mer än sex månader på grund av den snabba tillväxten och smärtan som tillkommer det. Min man dog några år tillbaka och våra långa år av äktenskap välsignades inte med något barn, efter hans död ärvde jag all hans rikedom.

Jag kommer till dig efter att ha bett över det, jag är villig att donera summan av € 3, 500, 000 för att hjälpa de fattiga, behövande och mindre privilegierade bland dina församlingar / samhällen, kyrkor, moskéer, välgörenhetshem, ETC. Observera att denna fond deponeras i en bank där min man arbetade. Jag kommer att uppskatta det om du kommer att uppmärksamma min begäran om att föröka kungarikets massage, jag kommer att ge dig mer information om hur du går vidare.

NOTERA. Ange ditt intresse så att jag kan skicka dig CHECK på hundratusentals euro (100 000 €) eftersom jag vet att den här transaktionen kommer att kräva lite pengar för ett nytt konto och juridiska avgifter.
Tack,
Fru ZITA BLANC

0 comments: