Thursday, April 2, 2020

419 scam

Min kära,

Jag skriver detta brev till dig med tårar i mina ögon och stor sorg i
mitt hjärta. Jag är Serena Buafoh. En änka och jag är 65 år och lider
av bröstcancer under lång tid.

Av alla indikationer har mitt tillstånd verkligen förvärrats och det
är helt klart att jag inte kommer att leva mer än 2 månader enligt min
läkare. Jag har några fonder som jag ärvt från min avdöd kära make,
herr Gabriel, det belopp (3 800 000,00 USD) som han deponerade i
banken här och jag behöver någon som är ärlig, ärlig och rädd för Gud
som kan använda dessa medel för Välgörenhet fungerar, hjälper
missgynnade människor och 30% av dessa pengar kommer att vara för din
tid och ansträngning, medan 70% för välgörenhet.

1) För de sjuka är det mindre speciellt
2) För änkor och föräldralösa barn
3) Orphanage or Charity House.

Jag ser fram emot ditt snabba svar för mer information.

Med respekt
Fru Serena Buafoh.

0 comments: