Sunday, September 29, 2013

Sunday

419 scams

Hallo goede vriend ,

Ik ben Dr Dan Terry het hoofd van de Boekhouding Auditdienst van Credit Suisse Bank One Cabot Square, London E14 4QJ , hier in Engeland . Ik schrijf u over een zakelijk voorstel dat zal worden van een enorm wederzijds voordeel voor ons beiden . In mijn departement , ontdekte ik een som van £ 16,5 miljoen ( zestien miljoen vijfhonderdduizend Pond Sterling ) in een account die behoort tot een van onze buitenlandse klanten overleden , een miljardair Zakelijk Mogul Late Mr Moises Saba Masri , een jood uit Mexico die was een slachtoffer van een helikopter crash begin januari 2010 heeft geleid tot zijn dood en zijn familieleden . Saba was 47 - jaar - oud . Ook in de helikopter op het moment van de crash was zijn vrouw , hun zoon Avraham ( Albert ) en zijn dochter - in-law . De piloot was ook dood .


De keuze van contact met u wordt gewekt van de geografische aard van waar je woont , met name vanwege de gevoeligheid van de transactie en de vertrouwelijkheid hierin . Nu onze bank heeft gewacht voor een van de familieleden aan come - up voor de claim , maar niemand heeft dat gedaan . Ik persoonlijk niet succesvol in het lokaliseren van de familie geweest , ik zoek uw toestemming om u te presenteren als de nabestaanden / Zal Begunstigde aan de overledene, zodat de opbrengst van deze rekening gewaardeerd op 16,5 miljoen pond kan worden betaald voor jou .


Dit zal worden uitbetaald of gedeeld met deze percentages , 60 % voor mij en 40 % voor jou . Ik heb beveiligd alle nodige juridische documenten die kunnen worden gebruikt om back-up van deze eis die wij stellen . Alles wat ik nodig heb is in uw naam in te vullen op de documenten en legaliseren ze in de rechtbank hier om u als de rechtmatige begunstigde bewijzen. Alles wat ik nu nodig is uw eerlijke samenwerking , Vertrouwelijkheid en Trust , zodat wij deze transactie doorzien . Ik garandeer u dat dit onder een legitieme regeling die u beschermen tegen een schending van de wet zal worden uitgevoerd .


Alsjeblieft , mij voorzien van de volgende informatie , zoals we hebben 7 dagen om het uit te voeren door. Dit is erg URGENT PLEASE .


1 . Volledige Naam:
2 . Uw Direct Mobiel nummer :
3 . Uw Contact Adres :
4 . Uw Beroep :
5 . Uw Nationaliteit :
6 . Je sex / Leeftijd :


Na gegaan door middel van een methodische zoeken , heb ik besloten om contact met u hopen dat u vindt dit voorstel interessant vindt . Gelieve op uw bevestiging van dit bericht met vermelding van uw interesse , zal ik u te voorzien van meer informatie . Endeavor om mij te laten weten dat uw beslissing dan hou me op te wachten .


Dank u bij voorbaat voor een gunstig antwoord .


Met vriendelijke groet ,
Dr Dan Terry

0 comments: