Thursday, January 17, 2013

Thursday

419 scams

Beste vriend.

Hoe gaat het vandaag en uw gezin? Ik hoop dat prima, ik ben Dr.William
Johnson Van Haledon, North West London, hier in Engeland. Ik werk voor
Credit Suisse Bank Corporation Londen. Ik schrijf u vanuit mijn kantoor,
dat zal worden van een enorm voordeel voor ons beiden. In mijn
departement, waarbij de assistent-manager (Greater London Regional Office,
ontdekte ik een bedrag van zestien miljoen vijfhonderdduizend Britse pond
sterling (£ 16,500,000.00 GBP van REKENINGNUMMER: # 386-41732-56) in een
account die behoort tot een van onze buitenlandse klanten Late Zakelijk
Mogul heer Moises Saba een miljardair, een jood uit Mexico, dat was een
slachtoffer van de helikopter crash begin vorig jaar, Saba was 47-jaar
oud. Ook in de helikopter op het moment van de crash was zijn vrouw, hun
zoon Abraham (Albert) en zijn dochter-in-law. The Pilot stierf ook.

De keuze van contact met u wordt gewekt van de geografische aard van waar
je woont, met name vanwege de gevoeligheid van de transactie en de
vertrouwelijkheid hierin. Nu onze bank heeft gewacht voor een van de
familieleden aan come-up voor de claim, maar niemand heeft dat gedaan. Ik
heb persoonlijk het ongelijk zijn gesteld bij het lokaliseren van de
familie, ik zoek uw toestemming om u te presenteren als de nabestaanden /
Zal Begunstigde aan de overledene, zodat de opbrengst van deze rekening
gewaardeerd op zestien miljoen vijfhonderdduizend Britse pond kan worden
betaald op uw rekening .

Dit zal worden uitbetaald of gedeeld in deze percentages, 60% voor mij en
40% voor jou. Ik heb beveiligd alle nodige juridische documenten die
kunnen worden gebruikt om back-up van deze eis die wij stellen. Alles wat
ik nodig heb is het invullen van uw naam op de documenten en legaliseren
in de rechtbank hier om u als de rechtmatige begunstigde bewijzen. Alles
wat ik nu nodig is uw eerlijke samenwerking, vertrouwelijkheid en
vertrouwen om ons deze transactie doorzien. Ik garandeer u dat dit zal
worden uitgevoerd onder een legitieme regeling die zal u beschermen tegen
een schending van de wet.

Gelieve mij de volgende, zoals wij 7 dagen om het uit te voeren door
middel van hebben. Dit is erg URGENT PLEASE.

1. Volledig: Naam
2. Uw: Telefoonnummer
3. Uw: Contact Adres.
4. Leeftijd:
5. Core Job / Beroep:
6. Sex:
7. Uw paspoort:

Na gegaan door middel van een methodische zoeken, heb ik besloten om
contact met u hopen dat u vindt dit voorstel interessant. Gelieve op uw
bevestiging van dit bericht met vermelding van uw interesse zal
verstrekken u met meer informatie. Endeavor om mij te laten uw beslissing
kennen in plaats van het houden van me op te wachten. Dank u bij voorbaat
van uw gunstig antwoord.

Groeten.
Dr.William Johnson.

0 comments: