Sunday, April 23, 2023

Extortion scam

 Hallo,
Zoals je misschien hebt gemerkt, heb ik je een e-mail gestuurd vanaf je e-mailaccount.
Dit betekent dat ik volledige toegang heb tot je account
Ik hou je al een paar maanden in de gaten.
Het punt is dat je besmet bent geraakt met een Trojaans paard via een site voor volwassenen die je hebt bezocht.
Als je dit niet weet, laat het me dan uitleggen.
De Trojan geeft mij volledige toegang en controle over uw apparaat.
Dit betekent dat ik alles op je scherm kan zien, de camera en microfoon aan kan zetten, maar jij weet het niet.
Ik heb ook toegang tot al uw contacten en al uw correspondentie.
Op de linkerhelft van het scherm heb ik een video gemaakt die laat zien hoe je jezelf tevreden stelde, op de rechterhelft zie je de video die je hebt bekeken.
Met een muisklik kan ik deze video naar al je e-mails en contacten op sociale netwerken sturen.
Ik kan ook de toegang zien tot al uw communicatie- en berichtenprogramma's die u gebruikt.
Wil je dit voorkomen,
Maak het bedrag van 1500 USD over naar mijn bitcoin-adres ("schrijf moonpay of banxa of ga naar het wisselkantoor als je niet weet hoe").
Mijn Bitcoin-adres (BTC-portemonnee):1KvGYnudWXauyytAbRvH7nhw6MkRX2UeS3
Nadat de betaling is ontvangen, verwijder ik de video en hoor je niets meer van me.
Ik geef je 48 uur om te betalen.
Ik heb een waarschuwing om deze brief te lezen en de timer zal lopen als je deze brief ziet.
Als ik zie dat je dit bericht met iemand anders hebt gedeeld, wordt de video direct geplaatst.
Met vriendelijke groeten

0 comments: