Monday, November 7, 2022

Extortion scam

 Hallo!
Zoals je misschien hebt gemerkt, heb ik je een e-mail gestuurd vanuit je account. Dit betekent dat ik volledige toegang heb tot uw account.
Ik hou je nu een paar maanden in de gaten.
Het punt is dat je besmet bent geraakt met Njrat via een website voor volwassenen die je hebt bezocht.
Als je hier niet bekend mee bent, zal ik het uitleggen.
Njrat geeft me volledige toegang en controle over je apparaat.
Dit betekent dat ik alles op je scherm kan zien, de camera en de microfoon aanzet, maar jij weet het niet.
Ik heb ook toegang tot al uw contacten en correspondentie.
Ik heb een video gemaakt waarin je masturbeert in de linkerhelft van het scherm en in de rechterhelft zie je de video die je aan het kijken was.
Met een simpele muisklik kan ik deze video naar al je e-mails en contacten op sociale netwerken sturen.
Ik kan ook toegang geven tot al uw e-mailcorrespondentie en messengers die u gebruikt.
Als u dit wilt voorkomen,
maak het bedrag van 1400 EUR over naar mijn Bitcoin-adres (als je niet weet hoe, schrijf dan naar Google: "Koop Bitcoin").

Mijn Bitcoin-adres (BTC-portemonnee) is:  1KJSNpT9JZwqmnoRvehcwregUgMB4Grpk4

Na ontvangst van de betaling verwijder ik de video en hoor je nooit meer van mij. Ik geef je 48 uur om te betalen.
Ik heb een bericht voor het lezen van deze brief en de timer loopt als je deze brief ziet.
Het heeft geen zin om ergens een klacht in te dienen, omdat deze e-mail niet kan worden gevolgd zoals mijn bitcoin-adres. Ik maak geen fouten.
Als ik erachter kom dat je dit bericht met iemand anders hebt gedeeld, wordt de video direct vrijgegeven.
Proost!

0 comments: