Saturday, June 25, 2022

Extortion scam

 Hallo
Zoals je misschien hebt gemerkt, heb ik je een e-mail gestuurd vanuit je e-mailaccount.
Dit betekent dat ik volledige toegang heb tot uw account
ik hou je een paar maanden in de gaten
Het punt is dat je besmet bent geraakt met een njrat via een site voor volwassenen die je hebt bezocht.
Als je het niet weet, laat het me dan uitleggen
Njrat geeft me volledige toegang en controle over je apparaat.
Dat betekent dat ik alles op je scherm kan zien, de camera en microfoon kan aanzetten, maar jij weet het niet.
Ik heb ook toegang tot al uw contacten en correspondentie.
Op de linkerhelft van het scherm heb ik een video gemaakt die laat zien hoe je jezelf tevreden hebt gesteld, aan de rechterkant zie je de video die je hebt bekeken.
Met één klik kan ik deze video naar al je e-mails en een lijst met contacttelefoon- en sociale netwerklinks sturen.
Ik kan ook de toegang zien tot al uw communicatie- en berichtenprogramma's die u gebruikt.
Als je dit wilt vermijden
Maak 1590 USD over naar mijn bitcoin-adres ("schrijf moonpay of banxa of ga naar het wisselkantoor als je niet weet hoe")
Mijn Bitcoin-adres (BTC-portemonnee): 1F7oCMn1KdAQPJe3KLTeeyrjJC8D2ya5jt
Na ontvangst van de betaling verwijder ik de video en hoor je niets meer van mij.
Ik geef je 24 uur om te betalen
Vergeet niet dat ik je zie als je het bericht opent, de teller begint
Als ik zie dat je dit bericht met iemand anders deelt, wordt de video direct geplaatst.

0 comments: