Tuesday, March 8, 2022

Loan scam

Iedereen beslist dat mijn naam Kojonka Moe is en dat ik uit Nederland kom. Ik heb mensen horen getuigen over dit bedrijf genaamd peterson en dit is mijn eerste aanvraag voor een online lening. Ik was bang om een ​​online lening te krijgen vanwege de zwendel die ik op de website zie internet, maar na zoveel getuigenissen over dit bedrijf te hebben gelezen, besloot ik het eens te proberen en een lening aan te vragen bij dit bedrijf genaamd Peterson Loan Company. Ik had geld nodig en ik had een lening van 120.000,00 euro nodig. Dus ik solliciteerde en kreeg te horen wat ik moest doen. Ik was bang, maar ik gaf het bedrijf de kans om me te helpen en ze verzekerden me dat ik mijn lening in minder dan 8 uur op mijn rekening zou ontvangen. Ik heb het nooit geloofd, maar ik wachtte in minder dan 8 uur. Ik kreeg een telefoontje van mijn bank dat een bedrag van 120.000,00 euro op mijn rekening was bijgeschreven en onmiddellijk belde mijn bank me. Ik nam contact op met het bedrijf en liet hen weten dat ik mijn lening heb ontvangen en vandaag ben ik gelukkig. Dus als je mijn bericht tegenkomt en je leest het en je hebt een legitieme lening van dit bedrijf nodig en wees gerust, je zult blij zijn met dit bedrijf. Ik geloof dat dit bedrijf door God is gestuurd en ik bid dat ze blijvend zullen blijven helpen. . Neem per e-mail contact op met dit bedrijf peterson.peterhelps01@outlook.com

0 comments: