Tuesday, August 11, 2020

419 scam

Vriendelijke groeten!

Ik heb u eerder geschreven, maar het is jammer dat mijn e-mails niet bij u zijn afgeleverd; niettemin stuur ik het u hieronder nogmaals toe.

Ik ben advocaat Lawrence Dupont en ik ben jurist en hoofdadvocaat en werk op het gebied van familierechtspraak.

Ik vraag uw toestemming om u als nabestaanden voor te stellen aan mijn overleden cliënt, een inwoner van uw land, die ik heb geholpen bij het storten van een investeringsstorting ter waarde van ($ 9.160.000,00 miljoen dollar) bij een financieringsmaatschappij.

Ik informeerde de financieringsmaatschappij over zijn overlijden met zijn familie op weg naar het nabijgelegen land en ik kreeg de opdracht om elk beschikbaar familielid of naaste familielid voor te stellen om het geld te ontvangen.

Mijn reden om contact met u op te nemen in deze zaak is omdat u dezelfde achternaam heeft bij mijn overleden cliënt. En opnieuw staat er geen geregistreerde erfgenaam in zijn rekening dossier bij de financieringsmaatschappij.

Ik wil dat het linkse fonds als erfgenaam aan u wordt overgedragen voordat het in beslag wordt genomen door de uitvoerende ambtenaren van de financiële onderneming.

STUUR UW CONTACTGEGEVENS NAAR MIJN E-MAILADRES

Met vriendelijke groet,
Advocaat. Lawrence Dupont.

0 comments: