Saturday, December 1, 2012

Saturday

419 scams

Goedendag.

Mijn naam is Julian Mirren Tagro de dochter van Desire Asségnini Tagro. Mijn vader was een Ivoriaanse politicus die als minister van Binnenlandse Zaken en chef-staf en secretaris-generaal van de verdreven ex-Ivoriaanse president Laurent Gbagbo geserveerd tijdens de 2002-2012 Ivoriaanse politieke crisis / burgeroorlog en hij was ook een top bondgenoot van de verdreven voormalig president Laurent Gbagbo.

Het is triest om te zeggen dat hij stierf op dinsdag 12 april 2011 om PISAM ziekenhuis nadat hij was hoofdelijk slaan en sluit bij de presidentiële residentie door gewapende rebellen / republikeinse strijdkrachten van de Ivoorkust (FRCI) loyaal aan Alassane Ouattara Dramane die nu de president van mijn land Ivoorkust. Hier ziet u de video van de overdracht van mijn vader te PISAM ziekenhuis in Abidjan, waar hij uiteindelijk stierf: http://www.youtube.com/watch?v=DDJhv3hps1g

Mijn moeder Hawa waaronder mijn broers Zika, Goba, Bouabre en mijn jongere zusje Fatim werden allemaal vermoord in Deukoué dorp terwijl ze op de vlucht voor de politieke crisis / burgeroorlog en ik was op school in Ghana tijdens de politieke crisis / burgeroorlog in Ivoorkust dat is de reden waarom ik ben de enige overlevende in mijn familie. Hier is de video van het bloedbad in die take leven van mijn familie; http://www.youtube.com/watch?v=lfUvocodk1E

Voor de dood van mijn vader in PISAM ziekenhuis in Cocody Abidjan, vertelde hij me van zijn depot gewaardeerd Twee miljoen achthonderdduizend euro alleen (2,800,000.00 €), die hij met mijn naam afgezet als de enige erfgenaam van het fonds. Nu ik terug ben in Ivoorkust en ik heb bevestigde het bestaan van het geld in de bank en alle bewijsstukken met betrekking tot het geld intact zijn.

Gelieve Ik heb uw vriendelijke en dringende hulp over te dragen en te investeren dit geld in uw land en ook om uw land om mijn opleiding drager blijven komen.

Zodra ik uw spoedig antwoord vermelding van uw interesse om mij te helpen om het geld met succes over te brengen naar uw land en over te komen naar uw land, Ik zal u alle nodige informatie die u nodig heeft om verder te gaan in de richting van de overdracht van het geld te ontvangen.

Tot slot ben ik bereid om u 20% van de totale geld als vorm van compensatie voor uw inzet voor hielp me met deze nederige verzoek omdat ik geloof dat deze transactie zou worden gesloten binnen enkele dagen uw interesse betekenen om mij te helpen.

Dank u en God zegene u.

Je toegenegen

Julian Mirren Tagro.

0 comments: